2014. március 8.

A profilkép

Kérdezték tőlem, hogy honnan kerítettem a profilképem, létezik-e, hogy ez egy nagyobb mű része és hogy tudom-e, ki festette? A válaszom elég egyszerű: igen, tudom, egy fiatal, tehetséges hölgy készítette, Papp Zsuzsanna, és ezt onnan tudom, hogy az én kérésemre alkotta. Röviden elmeséltem neki az álmomat, hogy mit szeretnék, mutattam neki néhány általam kedvelt rajzot, melyek hangulata, színei közel állnak hozzám, aztán azok alapján megkomponálta ezt a képet.



Egy nő mély elégedettséggel üldögél saját kis zöld királysága közepén (vagy akár a másén), kezében a boldogság elixírje, látszik, hogy jól érzi magát a bőrében, ami természetes, hiszen borvidéken nem is nagyon lehet másként. Legalábbis én ilyennek látom ezt a képet. Első pillantásra megszerettem, mert szerintem zseniális. Ha valakit érdekel az alkotó többi munkája, megtekintheti itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése